Pokladna – nově je možné doplatek platby kreditem uhradit i platební kartou
Pokladna – u integrace Teya platebních terminálů lze nově tisknout stvrzenky na pokladní tiskárně bez tisku na terminálu
Reporty – nový report slev po účtenkách
Fakturace – vyčíslení recyklačního poplatku na faktuře
Výroba a expedice – v případě editace dodacího listu kdy není dostatečné množství výrobků na skladě nově systém vyrobí pouze rozdíl požadovaného množství a aktuální zásoby na skladě. Pokud v režimu vážených skladů je zásoba v mínusu, vyrobí se maximálně požadované množství na dodacím listu. Celý tento režim je nutný zapnout v konfiguraci programu, jinak to funguje původním způsobem, kdy se vždy vyrobí celé množství bez ohledu na aktuální zásoby.
verze 2023.3.185r3 (vydána 30.3.2023)
Reporty – konsolidovaná objednávka z přijatých objednávek za konkrétní den
Reporty – do reportu stav skladu, inventura, souhrn skladu přidána volba účtování skladového hospodářství a dle toho správné vyčíslení hodnoty skladu
Reporty – při účtování vážených skladů se používá v reportech průměrná nákupní cena ke dni, ke kterému se generuje report, ne aktuální průměrná nákupní cena.
Automatické rozesílání emailů – nový modul ve správě modulů pro sledování fronty neodeslaných emailů
Centrální řízení – synchronizace příbuzných produktů na pobočky
Výroba a expedice – při vytvoření dodacího listu odběrateli, který je nastaven jako pobočka centrálního řízení se na vzniklou příjemku na pobočku nově nastaví ceny položek dle dodacího listu a ne dle cen na výdejce
Výroba a expedice – opravena chyba v automatické fakturaci z dodacích listů kde při použití našeptávače při výběru odběratele se náhodně přepl jiný odběratel
verze 2023.3.185 (vydána 7.3.2023)
Kiosek – odstraněna obrazovka pro volbu jazyka, ta byla přesunuta přímo na obrazovku markování kliknutím na tlačítko s vlajkou
Pokladna – odstraněna chyba, kdy po namarkování menu a změně zákazníka se chybně upravila cena menu
Pokladna – oddělená práva na storno účtenky a otevření již uzavřené účtenky
Pokladna – na pokladní uzávěrce se tiskne celková hodnota DPH a hodnota nevrácené částky na stravenky
Mobilní číšník – podpora platebních terminálů od společnosti SaltPay
Mobilní číšník – na obrazovce seznamu stolů se aktualizuje stav objednávek na stolech každých 10 sekund
Mobilní sklady pro sběrné terminály – odstraněny desetiny u zadávání množství, nicméně možnost zadat necelistvé množství zůstává
Sklady – oprava chyby nastavení aktivního období, kdy nešlo v první den nastaveného aktivního období naskladnit doklad v 0:00
Sklady – v inventuře je nyní možné zobrazovat nový sloupec, v kterém je vypočtena nová zásoba se zohledněním rozpracované výroby
Sklady – import příjemek od společnosti GastroFresh
Reporty – na skladovém reportu Stav skladu lze zvolit typ účtování skladu a z toho vyplývající přesnější výpočet zásob a financí
Reporty – profit-sharing se v reportu nově vykazuje obsluze, která namarkovala konkrétní položku a ne obsluze, která účtenku uzavřela. Výpočet je upraven i zpětně na staré doklady.
Slevový systém– možnost tisku dárkových poukazů přímo z programu. Konkrétní poukaz Vám rádi připravíme dle zadání na míru.
verze 2023.1.184r8 (vydána 16.1.2023)
REST API – rozšíření API o synchronizace jídelních lístků s eshopy, možnost určit zda je přenášená prodejní cena s nebo bez DPH, přenos označení modifikátorů
Výroba – reporty na tlačítka v modulu výroba předělány do nové reportingové technologie
Výroba – nový report Expediční list dle výrobků
Plánované odběry – kopírování plánů odběrů do jiných odběratelů
Transakce poboček – možnost smazat čekající doklad ze seznamu
verze 2022.11.184 (vydána 25.11.2022)
Terminály Sonet – u terminálů Unicredit lze zapnout rozšířená komunikace, zobrazující průběh transakce
Jídelní lístky – synchronizace jídelních lístků centrála -> pobočky. Lze tak centrálně plánovat jídelní lístky pro celou síť restaurací.
Vyjmutí položky ze synchronizací – je možné označit skladovou položku příznakem nesynchronizovat. Je tak nově možné mít centrální suroviny v jednom skladu s položkami pro prodejny.
verze 2022.11.183r3 (vydána 22.11.2022)
Modifikátory – možnost definovat modifikátory prodejních položek a aplikovat modifikátory na výrobky
Modifikátory – možnost markovat produkty s modifikátory na pokladně, dynamicky skládat složení výrobků a počítat cenu
Záměna suroviny na recepturách – možnost zaměnit jednu surovinu za jinou u všech receptur, obsahující původní surovinu
Hromadné odstranění výrobku z dodacích listů
Qerko notifikace – lze nastavit zvukové notifikace při přijetí objednávky Qerkem a při úhradě účtenky Qerkem, navíc zvýrazněna platba Qerkem na účtence
Samoobslužný kiosek – možnost načítat zákaznickou kartu, omezení storen, omezení mínusového tlačítka
Samoobslužný kiosek – úvodní obrazovka pro volbu jazyka CZ / EN + lokalizace v obou jazycích
verze 2022.10.182r8 (vydána 20.10.2022)
Výroba a expedice – možnost hromadně smazat z plánovaných i jednorázových odběrů konkrétní výrobek
Výroba a expedice – možnost dočasně pozastavit objednávky konkrétního výrobku na zvolené období
Výroba a expedice – možnost nahradit výrobek jiným výrobkem v plánovaných stálých i jednorázových odběrech
Plošné vypnutí filtrů – lze nakonfigurovat program tak, že se nebudou ukládat použité filtry
Datum spotřeby– na příjemce je možné zadat datum spotřeby, která se přepíše na skladové kartě
Transakce položek – zobrazuje cílový sklad pro potřeby převodek
Mobilní číšník – podpora nastavení barev položek
Mobilní číšník – možnost setřídit položky na účtence pro snadné kasírování
verze 2022.8.181r4 (vydána 31.8.2022)
Fakturace – změna výpočtu DPH na fakturách a dodacích listech dle platné legislativy
verze 2022.8.181r2 (vydána 29.8.2022)
Skladový program pro PDA – znemožněno paralelní zpracování stejného dokladu na více PDA
Generování čísla položky na práva – lze zamezit zadání čísla položky a generování ponechat na programu
verze 2022.8.181 (vydána 23.8.2022)
Zohlednění nastaveného množství u EAN čísla – při zavádění příjemek, převodek a výdejek na mobilním terminálu se doplní do množství přednastavené množství u čarového kódu
Poslední nákupní cena na skladové kartě – na skladových kartách lze nově vidět poslední nákupní cenu
Elektronický podpis dokladů – v mobilní skladové aplikaci lze podepsat prstem / stylusem elektronicky převzatý doklad. Podpis se přenáší do manažerské aplikace jako obrázek
Terminály Global Payment – podpora terminálů Global Payment v Maďarsku
Sledování změn na skladové kartě – lze zapnout sledování historie změn na skladových kartách
verze 2022.8.180r6 (vydána 4.8.2022)
Zohlednění nastaveného množství u EAN čísla – při zavádění příjemek, převodek a výdejek se doplní do množství přednastavené množství u čarového kódu
Vyvolávací systém – doplněna možnost hlasových notifikací při vyvolávání objednávek
GPTOM – podpora platebních terminálů GPTOM
verze 2022.7.180r3 (vydána 20.7.2022)
Odpisy – v detailu odpisu zobrazujeme nově i název a číslo skladu, z kterého je položka odepisována
Tisk zaparkované účtenky – na pokladně v modulu zaparkovaných účtenek lze nově vytisknout náhled zaparkované účtenky
Samoobslužné kiosky – funkční i bez připojeného platebního terminálu
Mobilní číšník– blokace pokladní uzávěrky dle nastaveného aktivního období
Mobilní číšník– aplikace práv na uzavření účtu
Vyvolávací systém – nový samostatně prodejný modul pro vyvolávání objednávek na televizním panelu s možností přesunu objednávek ze stavu v přípravě do stavu k výdeji a vydáno
verze 2022.7.180r2 (vydána 3.7.2022)
Skladový program pro PDA – evidence použitých EAN kódů s přenosem na centrálu
Skladový program pro PDA – možnost hledání položek dle názvu
Množstevní slevy – jsou aplikované i na vratky
Číslování položek při zavádění – nově lze ponechat číslo položky prázdné a systém při ukládání přiřadí následující číslo od poslední zavedené položky s ohledem na sklad, kam je zaváděno.
Export položek pro váhy CAS
Zaokrouhlování na 5 eurocentů – pro Slovenské uživatele úprava dle změny legislativy
verze 2022.6.179 (vydána 10.6.2022)
Storna účtenek na libovolné pokladně – Nyní lze načtením čarového kódu účtenky provést storno libovolné účtenky i z jiné pokladny
Storno doklad – V konfiguraci lze zapnout vytváření storno dokladů pro stornované účtenky. Vznikne tak další účtenka se záporným počtem prodaných položek.
Mínusové množství na práva – na pokladně nelze namarkovat prodej záporného množství (výkup) bez přidělených práv
Položka nenalezena – pokud systém nenajde načtený čarový kód, zobrazí okno s informací, že se nepovedlo položku nalézt. Nově nelze zavřít klávesou Enter, ale pouze dotykem. Doposud načtení další položky čtečkou čarových kódů totiž okno zavřelo.
verze 2022.6.178r2 (vydána 7.6.2022)
Mobilní číšník – dynamické dotazy do kuchyně
Mobilní číšník – vylepšené markování položek – možnost měnit počet, stornovat, posílat poznámku přímo na markovací obrazovce
Výdejka z přijaté objednávky – podpora dvou skladů
verze 2022.5.178 (vydána 9.5.2022)
Skladový program pro sběrné terminály – doplněn program pro skladové terminály o funkce převodka, příjemka, dodací list, objednávka, vše možné nově zaúčtovat rovnou z terminálu.
Hromadné přecenění výrobků – dle průměrné nákupní ceny z modulu skladové karty.
Qerko stav objednávky – doimplementovaný nový stav objednávky
SaltPay – aktualizace podpory terminálů SaltPay
Sonet – podpora terminálů Ethernet pro Unicredit
Listování detailu účtenky na stole– lze stránkovat pomocí PgDown a PgUp
verze 2022.4.177r2 (vydána 20.4.2022)
Funkce bourání – nová funkce ve skladech, kde je možné vložit vstupní surovinu a “rozbourat” ji na výstupní suroviny. Na základě tohoto dokladu tak vznikne výdejka zdrojové suroviny a příjemka cílových surovin.
EAN kódy – na skladové kartě je nyní možnost přidat neomezené množství čarových kódů a volitelně definovat výchozí prodávané množství
verze 2022.3.177 (vydána 22.3.2023)
Automatické odhlašování z pokladny – lze definovat čas neaktivity, po kterém se automaticky pokladna odhlásí.
Přenos nastavené ztráty do receptury– pokud je na skladové kartě nastavena výchozí ztráta, pak se při zakládání nové receptury tato přenese do samotné receptury.
Inventurní listy – možnost zavést samostatné inventurní listy a ty následně skládat do jedné výsledné inventury
Změna názvosloví – v rámci celého programu bylo změněno názvosloví marže na přirážka
verze 2020.11 (vydána 1.11.2020)
Restaurační menu – lze definovat a prodávat nastavená menu za předem určenou cenu. Celé menu se může skládat z několika produktů, z nichž mohou být některé volitelné a některé markované i vícekrát, dokonce některé mohou být příplatkové.
Platební terminály – nabízíme vlastní řešení platebních terminálů. Rychlé vyřízení, okamžité dodání (terminály máme nepřetržitě skladem) a výhodné podmínky.
Pokladna – možnost zobrazení prodejní ceny a skladové dostupnosti u prodejních tlačítek.
Výrobaa expedice – přesun reportů na novou reportovací technologii
Pokladna – na skladových kartách lze nastavit měnitelnou cenu příznakem – poté při prodeji takové položky na pokladně lze v dialogu cenu libovolně změnit.
Qerko – Podpora nového platebního systému Qerko – plná integrace včetně notifikací na obrazovce a tiskárně při úhradě zákazníkem.
Reporty – přechod u interních reportů skladových dokladů, inventur, dodacích listů a faktur na novou reportovací technologii.
Kuchyňský objednávkový panel – zcela nový modul do kuchyně, kde se na obrazovce zobrazuje seznam nevyřízených objednávek v pořadí objednání dle stolů s barevným podbarvením dle nastavených barev produktů na skladových kartách. Při výdeji může personál označit výdej položek a tak odbourávat seznam objednávek. Tento přídavkový modul může sloužit jako doplněk při tisku objednávek do kuchyně pro zpřehlednění a urychlení celého procesu zpracování objednávek. V případě zájmu o tento modul nás kontaktujte, jedná se o příplatkové řešení.
verze 2020.5 (vydána 12.5.2020)
Sklady – editace příjemek. Pokud editujete příjemku a pokusíte se smazat řádek, na který je navázaný již výdej návaznou výdejkou, program na toto hned upozorní a neumožní to. Doposud se toto hlásilo až při ukládání upraveného dokladu.
Mobilní číšník – funkce tady / s sebou. Do mobilní aplikace jsme doplnili funkcionalitu z velké kasy, kdy lze určit při kasírování, zda se jedná o konzumaci na místě nebo s sebou. Dle toho se aplikují správné sazby DPH dle nastavení na skladové kartě.
Podpora platebních terminálů – nově jsme integrovali terminály ComGate a GlobalPayments.
Nový formát účtenek – v aktuální verzi došlo k modernizaci vzhledu účtenek. V případě, že na Vaší tiskárně je účtenka oříznuta, přepněte si v manažeru v sekci Pokladna / Konfigurace pokladen na záložce Tisk účtenek na správný formát účtenky.
Atributy – V manažerské části jsme přidělali modul pro definici atributů. Lze nově definovat “atributy” a ty následně přiřazovat k produktům na skladové kartě. Jedna karta může obsahovat libovolné množství atributů. Tyto atributy se dají využít pro definici při prodeji menu.
Definice menu – V manažerské části v seznamu skladových karet je nyní možné definovat prodejní menu za pevně danou cenu, které se může skládat z libovolných položek určených definovaným atributem. Lze tak například jednoduše definovat polední menu, kde si následně zákazník může vybrat z libovolné kombinace polévek, hlavních jídel a nápojů nebo prodeje fast-foodových menu typu sendvič, nápoj, příloha a volitelné další produkty. Prodej menu na pokladní části bude umožněn v další aktualizaci programu.
verze 2020.1 (vydána 24.1.2020)
Restaurace – informace o objednávkách na stole. V restauračním režimu při prodeji na stoly nově zobrazujeme kromě stavu a názvu stolu také aktuální tržbu otevřených objednávek na stole a jejich počet.
Fakturační modul – sjednocené zaokrouhlování. V této verzi jsme dokončili započaté práce na úpravách fakturací z verze 2019.11. Nově dle nastavení v konfiguracích programu generujeme zaokrouhlení přímo do datového řádku faktury. Máme tak sjednocené výstupy jak v náhledu v programu tak v tiskových reportech i exportech do účteních programů.
Výroba – do plánu výroby nelze vkládat položky se zaškrtnutým příznakem “bez skladových zásob”. Takové položky je třeba upravit, aby výroba mohla korektně zásobu výrobku naskladnit.
Změna způsobu platby již dokončené účtenky. Na pokladně v menu Účtenky lze změnit způsob platby již dokončené účtenky.
Integrace s hotelovým systémem Siesta. Nyní se položky účtenek seskupují do skupin Restaurace 15% nebo Restaurace 21%. Není pak na faktuře zobrazena konkrétní konzumace zákazníka a vyúčtování obsahuje i méně položek.
Mobilní pokladna – obaly. Nová verze podporuje prodej položek s obaly a výkup vratných obalů na mobilní pokladně.
Cena položky na markovacích tlačítkách. Lze v konfiguraci pokladen zapnout funkci zobrazení prodejních cen na pokladně. Poté je na každém tlačítku kromě názvu uvedena i prodejní cena.
Export přijatých faktur. Nyní lze exportovat do Pohody též přijaté faktury.
Výroba – zvýšení počtu denních plánů v plánovaných odběrech. Zvýšen počet denních plánů z 10 na 15 ve všech agendách.
Omezení na duplicitní čísla dokladů u Faktur a Dodacích listů. Nyní není možné v rámci jednoho roku mít doklady se stejným číslem. V případě potřeby je nutné upravit nastavení číselných řad v konfiguracích programu.
verze 2019.11 (vydána 25.11.2019)
Vydané faktury –nový způsob zaokrouhlování. V konfiguraci programu v sekci General je nově možné nastavit způsob zaokrouhlení faktur na datové úrovni. Nově je výchozí stav nastaven na zaokrouhlování hotovostních faktur na koruny. V takovém případě aplikace přidá na konec faktury řádek zaokrouhlení s vyčíslenou částkou. Faktura je pak zaokrouhlená pro potřeby odeslání na EET, při exportu do účetnictví nebo tisku a nedochází k rozdílům mezi tištěnou a exportovanou fakturou.
Přijaté objednávky, které jsou v jiném stavu než nová již nelze editovat nebo znovu poslat do výroby.
Nově lze definovat podtypy skladových dokladů v menu Sklady / Členění skladu. Zároveň se v rámci centrálního řízení tyto podtypy synchronizují směrem Centrála -> Pobočky
U podtypů skladových dokladů lze definovat účet Má dáti a Dal pro potřeby exportu do ekonomického systému Helios
U převodek na pobočku lze v konfiguraci programu zapnout slučování pohybů jednoho PLU do jednoho řádku. V takovém případě se cena zprůměruje z více řádků. Na pobočku tak přijde pro každé PLU pouze jeden příjmový pohyb. V tomto případě cena dokladu na výdeji nemusí odpovídat přesně ceně na příjmu.
Oprava práv pro editaci adresářů. Pokud uživatel nemá práva do agendy konkrétní podkategorie adresáře, nelze u nového nebo stávajícího kontaktu zaškrtnout typ kontaktu na takovou kategorii.
Napojení na hotelový systém Hores. Lze markovat účtenky na pokoje a odesílat denní uzávěrku do Horesu.
Pokud je do výroby zařazen výrobek s příznakem “bez skladových zásob”, pak se pouze odtěží suroviny dle receptury, ale výrobek se nenaskladní.
Generování faktury přímo v pokladním systému v případě, že má zákazník zaškrtnuto generování faktur pro každou účtenku.
Výroba – Plánované odběry – zobrazuje informativně hodnotu zadávané objednávky
Podpora chráněného datového úložiště od společnosti KASO Technologies s.r.o.
Podpora platebních terminálu banky UniCredit Bank
Rozšíření API pro napojení eshopových řešení třetích stran
Lze konfigurovat připojení CHDU na konkrétní pokladny. V případě vypnutí CHDU v konfiguraci nelze uzavřít účtenka nebo provést pokladní uzávěrka na dané pokladně.
Volitelně tisk storno a počty konkrétních položek při pokladní uzávěrce.
Na skladové kartě výrobku lze nastavit typ zaúčtování (dle definice podtypů dokladů). Následně při pokladní uzávěrce dojte k rozúčtování výdejek ze skladů dle této definice. Lze tak ze skladu odtěžit samostatně například personální stravu, polední menu, apod. Následně v reportu souhrn skladu je vyčísleno každé odtěžení skladu pokladnou dle daných kategorií.
verze 2019.05 (vydána 15.5.2019)
Na pokladně v menu sklad lze skrýt zásoby, stejně tak se pak netisknou ani při tisku zrcadla.
Export prodejek do Pohody nově exportuje informaci o odeslání dokladu na EET.
Nový vzhled tiskového reportu objednávek
Nový vzhled tiskového reportu faktury
V záhlaví faktury je generován čárový kód s číslem faktury.
Pokud je vyplněný údaj IBAN a SWIFT na kartě hlavního kontaktu, nově faktura generuje i QR platbu.
Nový formát faktur i pro všech pět variant faktur v edici Výroba a expedice.
Nový modul evidence přepravek v edici Výroba a expedice, kde lze evidovat vydané a převzané přepravky. K tomu jsou navázány nové reporty o evidenci salda stavů přepravek u jednotlivých odběratelů a řidičů, tisk průvodních dopisů s výzvami o vrácení přepravek a v neposlední řadě je nově k dispozici aplikace pro android zařízení určená pro řidiče, pomocí které mohou zadávat pohyby přepravek přímo u odběratele pomocí RFID nebo QR scanu přepravky. Aplikace pomocí GPS souřadnic následně automaticky rozpozná odběratele a lze tak snadno evidovat pohyby přepravek. V případě zájmu o tuto aplikaci nás prosím kontaktujte.
Podpora tisku štítků na výrobky z výroby. Výchozí vzory štítků tisknou název, popis, složení, datum spotřeby a způsob uchování. V případě zájmu můžeme štíty vyrobit na objednávku na míru.
Podpora fiskálnímu systému EKASA na Slovensku pro zařízení Axis CHDU,VAROS FT5000 a VAROS CHDU5000.
verze 2019.03 (vydána 12.3.2019)
Podpora nových platebních terminálů B-Payment, které jsou oproti starším verzím již připojitelné přes Ethernet nebo WiFi.
Generování EAN-13 čarových kódů dle standardu GS1. Pokud má Vaše společnost registraci u https://www.gs1cz.org/ je možné v konfiguraci programu nastavit kód Vaší společnosti a čarové kódy se poté generují z tohoto čísla + čísla PLU + kontrolního čísla.
Odběratelské ceníky pro výrobu a expedici. Nově je možné u odběratele na nové záložce “ceník” přiřadit výrobky a nastavit vlastní ceny pro každého odběratele. Každý záznam v ceníku má navíc datumovou platnost od – do, takže lze plánovat ceníky i dopředu. Tyto ceny se následně používají výhradně do dodacích listů bez ohledu na způsob vytvoření dodacího listu. Tyto ceníky jsou nadřazeny cenovým hladinám.
Automatické odhlášení samoobslužné pokladny. Režim samoobslužné pokladny se nyní odhlásí z markování účtenky, pokud bude pokladna 10 sekund nečinná. Rozmarkovaná účtenka se zařadí do nedokončených účtenek. Tato funkce má zamezit markování jiného uživatele na předešlého, pokud ten účet omylem nedokončil.
Hledání dle názvu firmy na pokladně. Při hledání zákazníků na pokladně nově zobrazujeme sloupec firma, pomocí něhož lze taktéž vyhledávat.
Offline EET režim. V hlavní konfiguraci lze explicitně nastavit EET režim v offline módu. Toto je vhodné v případě, že je výpadek na straně EET serverů nebo pokud je problém s připojením k internetu a odesílání účtenky do EET je pomalé. Je tak možné EET přepnout do tohoto režimu a účtenky následně odeslat například až na konci směny.
Na našich webových stránkách používáme soubory cookie, abychom vám poskytli co nejrelevantnější zážitek tím, že si zapamatujeme vaše preference a opakované návštěvy. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s používáním VŠECH souborů cookie. Můžete však navštívit „Nastavení souborů cookie“ a poskytnout kontrolovaný souhlas.
Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem. Z nich se ve vašem prohlížeči ukládají soubory cookie, které jsou kategorizovány podle potřeby, protože jsou nezbytné pro fungování základních funkcí webu. Používáme také soubory cookie třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a porozumět tomu, jak tento web používáte. Tyto soubory cookie budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s vaším souhlasem. Máte také možnost odhlásit se z těchto souborů cookie. Ale odhlášení některých z těchto souborů cookie může ovlivnit váš zážitek z prohlížení.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.