verze 2023.6.185r8 (vydána 9.6.2023)

  • Pokladna – nově je možné doplatek platby kreditem uhradit i platební kartou
  • Pokladna – u integrace Teya platebních terminálů lze nově tisknout stvrzenky na pokladní tiskárně bez tisku na terminálu
  • Reporty – nový report slev po účtenkách
  • Fakturace – vyčíslení recyklačního poplatku na faktuře
  • Výroba a expedice  – v případě editace dodacího listu kdy není dostatečné množství výrobků na skladě nově systém vyrobí pouze rozdíl požadovaného množství a aktuální zásoby na skladě. Pokud v režimu vážených skladů je zásoba v mínusu, vyrobí se maximálně požadované množství na dodacím listu. Celý tento režim je nutný zapnout v konfiguraci programu, jinak to funguje původním způsobem, kdy se vždy vyrobí celé množství bez ohledu na aktuální zásoby.

verze 2023.3.185r3 (vydána 30.3.2023)

  • Reporty – konsolidovaná objednávka z přijatých objednávek za konkrétní den
  • Reporty – do reportu stav skladu, inventura, souhrn skladu přidána volba účtování skladového hospodářství a dle toho správné vyčíslení hodnoty skladu
  • Reporty – při účtování vážených skladů se používá v reportech průměrná nákupní cena ke dni, ke kterému se generuje report, ne aktuální průměrná nákupní cena.
  • Automatické rozesílání emailů – nový modul ve správě modulů pro sledování fronty neodeslaných emailů
  • Centrální řízení – synchronizace příbuzných produktů na pobočky
  • Výroba a expedice – při vytvoření dodacího listu odběrateli, který je nastaven jako pobočka centrálního řízení se na vzniklou příjemku na pobočku nově nastaví ceny položek dle dodacího listu a ne dle cen na výdejce
  • Výroba a expedice – opravena chyba v automatické fakturaci z dodacích listů kde při použití našeptávače při výběru odběratele se náhodně přepl jiný odběratel

verze 2023.3.185 (vydána 7.3.2023)

  • Kiosek – odstraněna obrazovka pro volbu jazyka, ta byla přesunuta přímo na obrazovku markování kliknutím na tlačítko s vlajkou
  • Pokladna – odstraněna chyba, kdy po namarkování menu a změně zákazníka se chybně upravila cena menu
  • Pokladna – oddělená práva na storno účtenky a otevření již uzavřené účtenky
  • Pokladna – na pokladní uzávěrce se tiskne celková hodnota DPH a hodnota nevrácené částky na stravenky
  • Mobilní číšník – podpora platebních terminálů od společnosti SaltPay
  • Mobilní číšník – na obrazovce seznamu stolů se aktualizuje stav objednávek na stolech každých 10 sekund
  • Mobilní sklady pro sběrné terminály – odstraněny desetiny u zadávání množství, nicméně možnost zadat necelistvé množství zůstává
  • Sklady – oprava chyby nastavení aktivního období, kdy nešlo v první den nastaveného aktivního období naskladnit doklad v 0:00
  • Sklady – v inventuře je nyní možné zobrazovat nový sloupec, v kterém je vypočtena nová zásoba se zohledněním rozpracované výroby
  • Sklady – import příjemek od společnosti GastroFresh
  • Reporty – na skladovém reportu Stav skladu lze zvolit typ účtování skladu a z toho vyplývající přesnější výpočet zásob a financí
  • Reporty – profit-sharing se v reportu nově vykazuje obsluze, která namarkovala konkrétní položku a ne obsluze, která účtenku uzavřela. Výpočet je upraven i zpětně na staré doklady.
  • Slevový systém možnost tisku dárkových poukazů přímo z programu. Konkrétní poukaz Vám rádi připravíme dle zadání na míru.

verze 2023.1.184r8 (vydána 16.1.2023)

  • REST API – rozšíření API o synchronizace jídelních lístků s eshopy, možnost určit zda je přenášená prodejní cena s nebo bez DPH, přenos označení modifikátorů
  • Výroba – reporty na tlačítka v modulu výroba předělány do nové reportingové technologie
  • Výroba – nový report Expediční list dle výrobků
  • Plánované odběry – kopírování plánů odběrů do jiných odběratelů
  • Transakce poboček – možnost smazat čekající doklad ze seznamu

verze 2022.11.184 (vydána 25.11.2022)

  • Terminály Sonet – u terminálů Unicredit lze zapnout rozšířená komunikace, zobrazující průběh transakce
  • Jídelní lístky – synchronizace jídelních lístků centrála -> pobočky. Lze tak centrálně plánovat jídelní lístky pro celou síť restaurací.
  • Vyjmutí položky ze synchronizací – je možné označit skladovou položku příznakem nesynchronizovat. Je tak nově možné mít centrální suroviny v jednom skladu s položkami pro prodejny.

verze 2022.11.183r3 (vydána 22.11.2022)

  • Modifikátory – možnost definovat modifikátory prodejních položek a aplikovat modifikátory na výrobky
  • Modifikátory – možnost markovat produkty s modifikátory na pokladně, dynamicky skládat složení výrobků a počítat cenu
  • Záměna suroviny na recepturách – možnost zaměnit jednu surovinu za jinou u všech receptur, obsahující původní surovinu
  • Hromadné odstranění výrobku z dodacích listů
  • Qerko notifikace – lze nastavit zvukové notifikace při přijetí objednávky Qerkem a při úhradě účtenky Qerkem, navíc zvýrazněna platba Qerkem na účtence
  • Samoobslužný kiosek – možnost načítat zákaznickou kartu, omezení storen, omezení mínusového tlačítka
  • Samoobslužný kiosek – úvodní obrazovka pro volbu jazyka CZ / EN + lokalizace v obou jazycích

verze 2022.10.182r8 (vydána 20.10.2022)

  • Výroba a expedice – možnost hromadně smazat z plánovaných i jednorázových odběrů konkrétní výrobek
  • Výroba a expedice – možnost dočasně pozastavit objednávky konkrétního výrobku na zvolené období
  • Výroba a expedice – možnost nahradit výrobek jiným výrobkem v plánovaných stálých i jednorázových odběrech
  • GPTOM v2 rozšířená integrace

verze 2022.9.182 (vydána 21.9.2022)

  • Autset – integrace automatického naskladňování faktur a dodacích listů od více než 80 různých dodavatelů AutSet – automatizovaný proces nákupu
  • Plošné vypnutí filtrů – lze nakonfigurovat program tak, že se nebudou ukládat použité filtry
  • Datum spotřeby na příjemce je možné zadat datum spotřeby, která se přepíše na skladové kartě
  • Transakce položek – zobrazuje cílový sklad pro potřeby převodek
  • Mobilní číšník – podpora nastavení barev položek
  • Mobilní číšník – možnost setřídit položky na účtence pro snadné kasírování

verze 2022.8.181r4 (vydána 31.8.2022)

  • Fakturace – změna výpočtu DPH na fakturách a dodacích listech dle platné legislativy

verze 2022.8.181r2 (vydána 29.8.2022)

  • Skladový program pro PDA – znemožněno paralelní zpracování stejného dokladu na více PDA
  • Generování čísla položky na práva – lze zamezit zadání čísla položky a generování ponechat na programu

verze 2022.8.181 (vydána 23.8.2022)

  • Zohlednění nastaveného množství u EAN čísla – při zavádění příjemek, převodek a výdejek na mobilním terminálu se doplní do množství přednastavené množství u čarového kódu
  • Poslední nákupní cena na skladové kartě – na skladových kartách lze nově vidět poslední nákupní cenu
  • Elektronický podpis dokladů – v mobilní skladové aplikaci lze podepsat prstem / stylusem elektronicky převzatý doklad. Podpis se přenáší do manažerské aplikace jako obrázek
  • Terminály Global Payment – podpora terminálů Global Payment v Maďarsku
  • Sledování změn na skladové kartě – lze zapnout sledování historie změn na skladových kartách

verze 2022.8.180r6 (vydána 4.8.2022)

  • Zohlednění nastaveného množství u EAN čísla – při zavádění příjemek, převodek a výdejek se doplní do množství přednastavené množství u čarového kódu
  • Vyvolávací systém – doplněna možnost hlasových notifikací při vyvolávání objednávek
  • GPTOM – podpora platebních terminálů GPTOM

verze 2022.7.180r3 (vydána 20.7.2022)

  • Odpisy – v detailu odpisu zobrazujeme nově i název a číslo skladu, z kterého je položka odepisována
  • Tisk zaparkované účtenky – na pokladně v modulu zaparkovaných účtenek lze nově vytisknout náhled zaparkované účtenky
  • Samoobslužné kiosky – funkční i bez připojeného platebního terminálu
  • Mobilní číšník– blokace pokladní uzávěrky dle nastaveného aktivního období
  • Mobilní číšník– aplikace práv na uzavření účtu
  • Vyvolávací systém – nový samostatně prodejný modul pro vyvolávání objednávek na televizním panelu s možností přesunu objednávek ze stavu v přípravě do stavu k výdeji a vydáno

verze 2022.7.180r2 (vydána 3.7.2022)

  • Skladový program pro PDA – evidence použitých EAN kódů s přenosem na centrálu
  • Skladový program pro PDA – možnost hledání položek dle názvu
  • Množstevní slevy – jsou aplikované i na vratky
  • Číslování položek při zavádění – nově lze ponechat číslo položky prázdné a systém při ukládání přiřadí následující číslo od poslední zavedené položky s ohledem na sklad, kam je zaváděno.
  • Export položek pro váhy CAS
  • Zaokrouhlování na 5 eurocentů – pro Slovenské uživatele úprava dle změny legislativy

verze 2022.6.179 (vydána 10.6.2022)

  • Storna účtenek na libovolné pokladně – Nyní lze načtením čarového kódu účtenky provést storno libovolné účtenky i z jiné pokladny
  • Storno doklad – V konfiguraci lze zapnout vytváření storno dokladů pro stornované účtenky. Vznikne tak další účtenka se záporným počtem prodaných položek.
  • Mínusové množství na práva – na pokladně nelze namarkovat prodej záporného množství (výkup) bez přidělených práv
  • Položka nenalezena – pokud systém nenajde načtený čarový kód, zobrazí okno s informací, že se nepovedlo položku nalézt. Nově nelze zavřít klávesou Enter, ale pouze dotykem. Doposud načtení další položky čtečkou čarových kódů totiž okno zavřelo.

verze 2022.6.178r2 (vydána 7.6.2022)

  • Mobilní číšník – dynamické dotazy do kuchyně
  • Mobilní číšník – vylepšené markování položek – možnost měnit počet, stornovat, posílat poznámku přímo na markovací obrazovce
  • Výdejka z přijaté objednávky – podpora dvou skladů

verze 2022.5.178 (vydána 9.5.2022)

  • Skladový program pro sběrné terminály – doplněn program pro skladové terminály o funkce převodka, příjemka, dodací list, objednávka, vše možné nově zaúčtovat rovnou z terminálu.
  • Hromadné přecenění výrobků – dle průměrné nákupní ceny z modulu skladové karty.
  • Qerko stav objednávky – doimplementovaný nový stav objednávky
  • SaltPay – aktualizace podpory terminálů SaltPay
  • Sonet – podpora terminálů Ethernet pro Unicredit
  • Listování detailu účtenky na stole lze stránkovat pomocí PgDown a PgUp

verze 2022.4.177r2 (vydána 20.4.2022)

  • Funkce bourání – nová funkce ve skladech, kde je možné vložit vstupní surovinu a “rozbourat” ji na výstupní suroviny. Na základě tohoto dokladu tak vznikne výdejka zdrojové suroviny a příjemka cílových surovin.
  • EAN kódy – na skladové kartě je nyní možnost přidat neomezené množství čarových kódů a volitelně definovat výchozí prodávané množství

verze 2022.3.177 (vydána 22.3.2023)

  • Automatické odhlašování z pokladny – lze definovat čas neaktivity, po kterém se automaticky pokladna odhlásí.
  • Přenos nastavené ztráty do receptury– pokud je na skladové kartě nastavena výchozí ztráta, pak se při zakládání nové receptury tato přenese do samotné receptury.
  • Inventurní listy – možnost zavést samostatné inventurní listy a ty následně skládat do jedné výsledné inventury
  • Změna názvosloví – v rámci celého programu bylo změněno názvosloví marže na přirážka

verze 2020.11 (vydána 1.11.2020)

  • Restaurační menu – lze definovat a prodávat nastavená menu za předem určenou cenu. Celé menu se může skládat z několika produktů, z nichž mohou být některé volitelné a některé markované i vícekrát, dokonce některé mohou být příplatkové.
  • Platební terminály – nabízíme vlastní řešení platebních terminálů. Rychlé vyřízení, okamžité dodání (terminály máme nepřetržitě skladem) a výhodné podmínky.
  • Pokladna – možnost zobrazení prodejní ceny a skladové dostupnosti u prodejních tlačítek.
  • Výroba a expedice – přesun reportů na novou reportovací technologii
  • Pokladna – na skladových kartách lze nastavit měnitelnou cenu příznakem – poté při prodeji takové položky na pokladně lze v dialogu cenu libovolně změnit.
  • Qerko – Podpora nového platebního systému Qerko – plná integrace včetně notifikací na obrazovce a tiskárně při úhradě zákazníkem.
  • POS Megashop – integrace eshopového řešení https://www.posexperts.cz/megashop/
  • Reporty – přechod u interních reportů skladových dokladů, inventur, dodacích listů a faktur na novou reportovací technologii.
  • Kuchyňský objednávkový panel – zcela nový modul do kuchyně, kde se na obrazovce zobrazuje seznam nevyřízených objednávek v pořadí objednání dle stolů s barevným podbarvením dle nastavených barev produktů na skladových kartách. Při výdeji může personál označit výdej položek a tak odbourávat seznam objednávek. Tento přídavkový modul může sloužit jako doplněk při tisku objednávek do kuchyně pro zpřehlednění a urychlení celého procesu zpracování objednávek. V případě zájmu o tento modul nás kontaktujte, jedná se o příplatkové řešení.

verze 2020.5 (vydána 12.5.2020)

  • Sklady – editace příjemek. Pokud editujete příjemku a pokusíte se smazat řádek, na který je navázaný již výdej návaznou výdejkou, program na toto hned upozorní a neumožní to. Doposud se toto hlásilo až při ukládání upraveného dokladu.
  • Mobilní číšníkfunkce tady / s sebou. Do mobilní aplikace jsme doplnili funkcionalitu z velké kasy, kdy lze určit při kasírování, zda se jedná o konzumaci na místě nebo s sebou. Dle toho se aplikují správné sazby DPH dle nastavení na skladové kartě.
  • Podpora platebních terminálů – nově jsme integrovali terminály ComGate a GlobalPayments.
  • Nový formát účtenek – v aktuální verzi došlo k modernizaci vzhledu účtenek. V případě, že na Vaší tiskárně je účtenka oříznuta, přepněte si v manažeru v sekci Pokladna / Konfigurace pokladen na záložce Tisk účtenek na správný formát účtenky.
  • Atributy – V manažerské části jsme přidělali modul pro definici atributů. Lze nově definovat “atributy” a ty následně přiřazovat k produktům na skladové kartě. Jedna karta může obsahovat libovolné množství atributů. Tyto atributy se dají využít pro definici při prodeji menu.
  • Definice menu – V manažerské části v seznamu skladových karet je nyní možné definovat prodejní menu za pevně danou cenu, které se může skládat z libovolných položek určených definovaným atributem. Lze tak například jednoduše definovat polední menu, kde si následně zákazník může vybrat z libovolné kombinace polévek, hlavních jídel a nápojů nebo prodeje fast-foodových menu typu sendvič, nápoj, příloha a volitelné další produkty. Prodej menu na pokladní části bude umožněn v další aktualizaci programu.

verze 2020.1 (vydána 24.1.2020)

  • Restaurace – informace o objednávkách na stole. V restauračním režimu při prodeji na stoly nově zobrazujeme kromě stavu a názvu stolu také aktuální tržbu otevřených objednávek na stole a jejich počet.
  • Fakturační modul – sjednocené zaokrouhlování. V této verzi jsme dokončili započaté práce na úpravách fakturací z verze 2019.11. Nově dle nastavení v konfiguracích programu generujeme zaokrouhlení přímo do datového řádku faktury. Máme tak sjednocené výstupy jak v náhledu v programu tak v tiskových reportech i exportech do účteních programů.
  • Výroba – do plánu výroby nelze vkládat položky se zaškrtnutým příznakem “bez skladových zásob”. Takové položky je třeba upravit, aby výroba mohla korektně zásobu výrobku naskladnit.
  • Změna způsobu platby již dokončené účtenky. Na pokladně v menu Účtenky lze změnit způsob platby již dokončené účtenky.
  • Integrace s hotelovým systémem Siesta. Nyní se položky účtenek seskupují do skupin Restaurace 15% nebo Restaurace 21%. Není pak na faktuře zobrazena konkrétní konzumace zákazníka a vyúčtování obsahuje i méně položek.
  • Mobilní pokladna – obaly. Nová verze podporuje prodej položek s obaly a výkup vratných obalů na mobilní pokladně.
  • Cena položky na markovacích tlačítkách. Lze v konfiguraci pokladen zapnout funkci zobrazení prodejních cen na pokladně. Poté je na každém tlačítku kromě názvu uvedena i prodejní cena.
  • Export přijatých faktur. Nyní lze exportovat do Pohody též přijaté faktury.
  • Výroba – zvýšení počtu denních plánů v plánovaných odběrech. Zvýšen počet denních plánů z 10 na 15 ve všech agendách.
  • Omezení na duplicitní čísla dokladů u Faktur a Dodacích listů. Nyní není možné v rámci jednoho roku mít doklady se stejným číslem. V případě potřeby je nutné upravit nastavení číselných řad v konfiguracích programu.

verze 2019.11 (vydána 25.11.2019)

  • Vydané faktury – nový způsob zaokrouhlování. V konfiguraci programu v sekci General je nově možné nastavit způsob zaokrouhlení faktur na datové úrovni. Nově je výchozí stav nastaven na zaokrouhlování hotovostních faktur na koruny. V takovém případě aplikace přidá na konec faktury řádek zaokrouhlení s vyčíslenou částkou. Faktura je pak zaokrouhlená pro potřeby odeslání na EET, při exportu do účetnictví nebo tisku a nedochází k rozdílům mezi tištěnou a exportovanou fakturou.
  • Přijaté objednávky, které jsou v jiném stavu než nová již nelze editovat nebo znovu poslat do výroby.
  • Nově lze definovat podtypy skladových dokladů v menu Sklady / Členění skladu. Zároveň se v rámci centrálního řízení tyto podtypy synchronizují směrem Centrála -> Pobočky
  • U podtypů skladových dokladů lze definovat účet Má dáti a Dal pro potřeby exportu do ekonomického systému Helios
  • U převodek na pobočku lze v konfiguraci programu zapnout slučování pohybů jednoho PLU do jednoho řádku. V takovém případě se cena zprůměruje z více řádků. Na pobočku tak přijde pro každé PLU pouze jeden příjmový pohyb. V tomto případě cena dokladu na výdeji nemusí odpovídat přesně ceně na příjmu.
  • Oprava práv pro editaci adresářů. Pokud uživatel nemá práva do agendy konkrétní podkategorie adresáře, nelze u nového nebo stávajícího kontaktu zaškrtnout typ kontaktu na takovou kategorii.
  • Napojení na hotelový systém Hores. Lze markovat účtenky na pokoje a odesílat denní uzávěrku do Horesu.
  • Pokud je do výroby zařazen výrobek s příznakem “bez skladových zásob”, pak se pouze odtěží suroviny dle receptury, ale výrobek se nenaskladní.
  • Generování faktury přímo v pokladním systému v případě, že má zákazník zaškrtnuto generování faktur pro každou účtenku.
  • Výroba – Plánované odběry – zobrazuje informativně hodnotu zadávané objednávky
  • Podpora chráněného datového úložiště od společnosti KASO Technologies s.r.o.
  • Podpora platebních terminálu banky UniCredit Bank
  • Rozšíření API pro napojení eshopových řešení třetích stran
  • Lze konfigurovat připojení CHDU na konkrétní pokladny. V případě vypnutí CHDU v konfiguraci nelze uzavřít účtenka nebo provést pokladní uzávěrka na dané pokladně.
  • Volitelně tisk storno a počty konkrétních položek při pokladní uzávěrce.
  • Na skladové kartě výrobku lze nastavit typ zaúčtování (dle definice podtypů dokladů). Následně při pokladní uzávěrce dojte k rozúčtování výdejek ze skladů dle této definice. Lze tak ze skladu odtěžit samostatně například personální stravu, polední menu, apod. Následně v reportu souhrn skladu je vyčísleno každé odtěžení skladu pokladnou dle daných kategorií.

verze 2019.05 (vydána 15.5.2019)

  • Na pokladně v menu sklad lze skrýt zásoby, stejně tak se pak netisknou ani při tisku zrcadla.
  • Export prodejek do Pohody nově exportuje informaci o odeslání dokladu na EET.
  • Nový vzhled tiskového reportu objednávek
  • Nový vzhled tiskového reportu faktury
  • V záhlaví faktury je generován čárový kód s číslem faktury.
  • Pokud je vyplněný údaj IBAN a SWIFT na kartě hlavního kontaktu, nově faktura generuje i QR platbu.
  • Nový formát faktur i pro všech pět variant faktur v edici Výroba a expedice.
  • Nový modul evidence přepravek v edici Výroba a expedice, kde lze evidovat vydané a převzané přepravky. K tomu jsou navázány nové reporty o evidenci salda stavů přepravek u jednotlivých odběratelů a řidičů, tisk průvodních dopisů s výzvami o vrácení přepravek a v neposlední řadě je nově k dispozici aplikace pro android zařízení určená pro řidiče, pomocí které mohou zadávat pohyby přepravek přímo u odběratele pomocí RFID nebo QR scanu přepravky. Aplikace pomocí GPS souřadnic následně automaticky rozpozná odběratele a lze tak snadno evidovat pohyby přepravek. V případě zájmu o tuto aplikaci nás prosím kontaktujte.
  • Podpora tisku štítků na výrobky z výroby. Výchozí vzory štítků tisknou název, popis, složení, datum spotřeby a způsob uchování. V případě zájmu můžeme štíty vyrobit na objednávku na míru.
  • Podpora fiskálnímu systému EKASA na Slovensku pro zařízení Axis CHDU,VAROS FT5000 a VAROS CHDU5000.

verze 2019.03 (vydána 12.3.2019)

  • Podpora nových platebních terminálů B-Payment, které jsou oproti starším verzím již připojitelné přes Ethernet nebo WiFi.
  • Generování EAN-13 čarových kódů dle standardu GS1. Pokud má Vaše společnost registraci u https://www.gs1cz.org/ je možné v konfiguraci programu nastavit kód Vaší společnosti a čarové kódy se poté generují z tohoto čísla + čísla PLU + kontrolního čísla.
  • Odběratelské ceníky pro výrobu a expedici. Nově je možné u odběratele na nové záložce “ceník” přiřadit výrobky a nastavit vlastní ceny pro každého odběratele. Každý záznam v ceníku má navíc datumovou platnost od – do, takže lze plánovat ceníky i dopředu. Tyto ceny se následně používají výhradně do dodacích listů bez ohledu na způsob vytvoření dodacího listu. Tyto ceníky jsou nadřazeny cenovým hladinám.
  • Automatické odhlášení samoobslužné pokladny. Režim samoobslužné pokladny se nyní odhlásí z markování účtenky, pokud bude pokladna 10 sekund nečinná. Rozmarkovaná účtenka se zařadí do nedokončených účtenek. Tato funkce má zamezit markování jiného uživatele na předešlého, pokud ten účet omylem nedokončil.
  • Hledání dle názvu firmy na pokladně. Při hledání zákazníků na pokladně nově zobrazujeme sloupec firma, pomocí něhož lze taktéž vyhledávat.
  • Offline EET režim. V hlavní konfiguraci lze explicitně nastavit EET režim v offline módu. Toto je vhodné v případě, že je výpadek na straně EET serverů nebo pokud je problém s připojením k internetu a odesílání účtenky do EET je pomalé. Je tak možné EET přepnout do tohoto režimu a účtenky následně odeslat například až na konci směny.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]