Servis, technická podpora, maintenance

V případě, že máte jakýkoliv problém s používáním pokladního systému POS Expert, kontaktujte nás jedním z uvedených způsobů níže.

Emailová podpora

  • Požadavky na servisní zásahy vyřizujeme přednostně pro zákazníky se zaplaceným servisním balíčkem VIP, následně standard balíčkem.
  • Na zaslané dotazy odpovídáme zpravidla emailem, v případě potřeby Vás kontaktuje technik telefonicky, pokud zanecháte na sebe telefonní číslo.
  • Veškerá emailová podpora je zdarma bez nutnosti platit servisní poplatky.

Telefonická podpora

  • Na hotline můžete volat 7 dní v týdnu, 24 hodin denně. Mimo pracovní dobu bude požadavek na servisní zákrok zaznamenán a budeme Vás kontaktovat zpátky v nejbližším možném termínu.
  • Linku technické podpory mohou využívat všichni uživatelé softwaru POS Expert zdarma bez nutnosti platit servisní poplatky.
  • Zákaznící platící servisní balíček navíc mohou klást i požadavky na metodickou podporu – pomoc například se zavedením skladu, inventur, slevových akcí apod.
  • Za hovor platíte jako za běžný hovor na pevnou linku v ČR dle svého tarifu.

Servisní podpora

Kromě základní technické podpory zdarma nabízíme také servisní balíček a VIP tikety. Servisní balíček získává zákazník buď zakoupením licence aplikace POS Expert na 12 měsíců zdarma a nebo v případě pronájmu aplikace je tento balíček již zahrnut v ceně pronájmu. VIP tikety slouží pro zajištění NONSTOP podpory 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce včetně garance servisního zákroku přes internet.

Garantujeme tak, že aplikace splňuje aktuální legislativní požadavky a také veškeré nové funkce odemykáme všem zákazníků platící si tento servisní balíček.

Vždy nejprve odbavujeme zákazníky se servisní podporou a až poté neplatící zákazníky.

Pro zákazníky s platnými VIP tikety je linka dostupná NONSTOP.

Tedy jak například zavést správně do programu slevovou akci, jak zavádět receptury, nebo korektně provést inventury apod. Veškerá metodická podpora je zdarma.

Poskytujeme výrazné slevy na práci techniků při servisních zákrocích jak přes internet tak i na místě.

Garantujeme zahájení servisního zásahu do 24 hodin, zpravidla však řešíme zákrok okamžitě.

V případě poruchy zapůjčíme náhradní pokladnu, tiskárnu a další vybavení po dobu řešení oprav.

Služby
  • Emailová podpora
  • Aktualizace
  • Technická telefonická podpora
  • Metodická telefonická podpora
  • Instalace software, servis
  • Analýza dat; reporty
  • Školení či konzultace
  • Vývoj na zakázku
  • Cestovné
  • Zápůjčka pokladny
  • Cena balíčku na 12 měsíců
 
Bez servisní podpory
$20 / month
  • Emailová podpora

    ANO
  • Aktualizace

    NE
  • Technická telefonická podpora

    Po-Pá: 8:00 - 16:00
  • Metodická telefonická podpora

    NE
  • Instalace software, servis

    1 400 Kč / hod
  • Analýza dat; reporty

    2 500 Kč / hod
  • Školení či konzultace

    2 500 Kč / hod
  • Vývoj na zakázku

    2 500 Kč / hod
  • Cestovné

    11 Kč / km
  • Zápůjčka pokladny

    150 Kč / den
  • Cena balíčku na 12 měsíců

    Zdarma
Servisní balíček
$50 / month
  • Emailová podpora

    ANO - prioritní
  • Aktualizace

    ANO
  • Technická telefonická podpora

    Po-Pá: 8:00 - 20:00
  • Metodická telefonická podpora

    Po-Pá: 8:00 - 16:00
  • Instalace software, servis

    900 Kč / hod
  • Analýza dat; reporty

    1 800 Kč / hod
  • Školení či konzultace

    1 800 Kč / hod
  • Vývoj na zakázku

    1 800 Kč / hod
  • Cestovné

    8.50 Kč / km
  • Zápůjčka pokladny

    100 Kč / den
  • Cena balíčku na 12 měsíců

    20%
    z ceníkové ceny SW
VIP
tiket
$60 / month
  • Emailová podpora

  • Aktualizace

  • Technická telefonická podpora

    Po-Ne: 0:00 - 24:00
  • Metodická telefonická podpora

    Po-Ne: 0:00 - 24:00
  • Instalace software, servis

  • Analýza dat; reporty

  • Školení či konzultace

  • Vývoj na zakázku

  • Cestovné

  • Zápůjčka pokladny

  • Cena balíčku na 12 měsíců

VIP tikety

Pokud Vám nestačí rozsah běžné podpory poskytované v rámci servisního balíčku, pak je pro Vás v nabídce možnost zakoupit VIP tikety. Již zakoupením jednoho tiketu Vás zařadíme do sekce VIP zákazníků, kteří mají garanci NONSTOP podpory.

Každý zákazník s platným VIP tiketem může volat na podporu a využívat servisní zásahy nepřetržitě i mimo pracovní dobu běžné podpory. Pokud se dovolá v rámci běžné pracovní doby, tikety se mu nestrhávají, protože čerpá běžné výhody servisního balíčku. Pokud však využije podporu mimo pracovní dobu, vyčerpá tak jeden zakoupený tiket. V rámci jednoho tiketu je garantováno řešení jednoho konkrétního problému technického nebo metodického rázu včetně vzdáleného připojení přes internet v rozsahu do 30 minut.

Po vyčerpání posledního tiketu si zákazník může zakoupit další tikety a zůstat tak ve VIP programu, nebo bude automaticky přeřazen mezi běžné zákazníky a VIP linka se mu automaticky deaktivuje.

Platnost nevyčerpaných tiketů je 12 měsíců od zakoupení. Při zakoupení dalších tiketů se prodlouží doba stávajících nevyčerpaných tiketů o dalších 12 měsíců.

Počet tiketů
  • 1x VIP tiket
  • 3x VIP tiket
  • 5x VIP tiket
  • 10x VIP tiket
  • 25x VIP tiket
 
Cena
  • 1x VIP tiket

    1 000 Kč
  • 3x VIP tiket

    2 700 Kč
  • 5x VIP tiket

    4 000 Kč
  • 10x VIP tiket

    7 000 Kč
  • 25x VIP tiket

    15 000 Kč