Servis, technická podpora, maintenance
Servisní podpora
Garantujeme tak, že aplikace splňuje aktuální legislativní požadavky a také veškeré nové funkce odemykáme všem zákazníků platící si tento servisní balíček.
Vždy nejprve odbavujeme zákazníky se servisní podporou a až poté neplatící zákazníky.
Pro zákazníky s platnými VIP tikety je linka dostupná NONSTOP.
Tedy jak například zavést správně do programu slevovou akci, jak zavádět receptury, nebo korektně provést inventury apod. Veškerá metodická podpora je zdarma.
Poskytujeme výrazné slevy na práci techniků při servisních zákrocích jak přes internet tak i na místě.
Garantujeme zahájení servisního zásahu do 24 hodin, zpravidla však řešíme zákrok okamžitě.
V případě poruchy zapůjčíme náhradní pokladnu, tiskárnu a další vybavení po dobu řešení oprav.
tiket
VIP tikety
Každý zákazník s platným VIP tiketem může volat na podporu a využívat servisní zásahy nepřetržitě i mimo pracovní dobu běžné podpory. Pokud se dovolá v rámci běžné pracovní doby, tikety se mu nestrhávají, protože čerpá běžné výhody servisního balíčku. Pokud však využije podporu mimo pracovní dobu, vyčerpá tak jeden zakoupený tiket. V rámci jednoho tiketu je garantováno řešení jednoho konkrétního problému technického nebo metodického rázu včetně vzdáleného připojení přes internet v rozsahu do 30 minut.
Po vyčerpání posledního tiketu si zákazník může zakoupit další tikety a zůstat tak ve VIP programu, nebo bude automaticky přeřazen mezi běžné zákazníky a VIP linka se mu automaticky deaktivuje.
Platnost nevyčerpaných tiketů je 12 měsíců od zakoupení. Při zakoupení dalších tiketů se prodlouží doba stávajících nevyčerpaných tiketů o dalších 12 měsíců.